miercuri, 19 decembrie 2012

Cum fac bani cu eMag?!?

       In acest articol va prezint inca o metoda legala si corecta de facut bani pe internet.O sa scriu despre eMag si cum putem sa facem bani pe internet cu eMag.
 Mai intai cei care nu au cont pot sa faca unul aici pe eMag.
       Ce este eMag?Este un magazin electronic pe internet infiintat in anul 2001 in Romania si extins si in Bulgaria in acest an 2012.Emag detine in acest an 2012 aproximativ 500 de angajati care se pare ca este in crestere.eMag se ocupa cu vanzarea de la electrocasnice si pana la electronice.Iar pentru a avea succes in vanzari eMag a deschis o categorie noua si pentru cei care doresc sa isi mareasca veniturile si anume ProfitShare.
       Cum castig cu eMag?Foarte simplu,pentru fiecare produs recomandat si vandut ai niste comisioane intre 3%-8% in functie de categoria produsului vandut.
De exemplu pentru categoria Carti  avem un comision de 8%.
Pentru categoria Muzica,Jucarii si Bebe avem un comision de 6%.
Iar pentru restul produselor din alte categorii avem un comision de 3%.
       eMag ne ofera widgeturi care pot fi puse pe site sau blog la noi sub forma de reclame.Iar pentru fiecare vizitator pe care il avem,dand click pe reclama eMag iar printr-o minune cumpara acel produs din reclama eMag noi avem un comision in functie de categoria din care face acel produs din reclama eMag de la noi de pe site.Deci pe scurt iata ca avem in sfarsit si la noi un astfel de sistem online in care putem castiga bani pe internet.

PS:))Va doresc spor la facut bani cat mai multi.

9 comentarii:

  1. Ms mult nu stiam daca e asa cu spun inseamna ca castigi bani angroo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai simplu e cu

    Neobux:
    http://www.neobux.com/?rh=726F626F6764616E

    ProBux:
    http://www.probux.com/?r=robogdan

    Clixsense:
    http://www.clixsense.com/?5395183

    Sau o alta metoda ar fi prin primirea de mesaje pe adresa de e-mail
    Site-ul este:
    http://bit.ly/17gm6kR

    RăspundețiȘtergere
  3. Un adevarat mod de a-face bani pe internet este acest site http://li.ro/zUWd,
    El simuleaza viata reala poti sa te duci la munca.
    Poti sa-ti crezi o companie(din mai multe domeni gen.ziar,productie de lapte,restaurant si multe alte).
    Poti face tranzactii(poti cumpara actiuni la pret mic si vinde la pret mai mare ).
    Poti candida pentru o functie la guvern (prim-mistru, mistru,cosileri si ai ub salariu fix plus un procentaj din taxe)

    PENTRU INREGISTRARE: http://li.ro/zUWd copy & paste

    RăspundețiȘtergere
  4. Bani siguri se pot face cu cosmetice: goo.gl/8oa25a

    Bani online: canal youtube: goo.gl/l2Bjlh

    RăspundețiȘtergere
  5. piese auto http://www.fabiautomotive.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.marketglory.com/strategygame/petro1989 baniii pe bune cu market glory

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut,
    Va voi prezenta site-ul MarketGlory.com
    Este un joc care simuleaza economia reala, poti fi militar,membru al guvernului, iti poti deschide o firma si sa castigi bani etc.
    Partea cea mai buna este ca poti converti banii virtuali (din joc) in bani reali si mai exact 50Ron din joc inseamna 1 Eur in realitate.
    Banii pe care ii poti castiga din prima cand te inregistrezi sunt :
    -10Ron pe fiecare lupta (poti lupta o data la 10 min)(0.2Eur);
    -50Ron pe fiecare referal o data pe zi (EX: ai 10 referali primesti in fiecare zi 50X10=500RON)(ceea ce inseamna 1EUR pe zi pe fiecare referal);
    -poti munci la firme intemeiate de alti jucatori , se plateste cam 5RON pe ora ( de specificat ca nu trebuie sa stai 8 ore si sa astepti , ai dat munca 8 ore primesti banii si poti face orice in joc in timpul ala, deci pe tine nu te deranjeaza sa muncesti ) (poti munci 1 data pe zi);
    -daca muncesti in fiecare zi timp de 7 zile consecutiv primesti bonus 3000RON ( da 3000 nu am gresit numarul ) ceea ce inseamna 60EUR.
    Apoi de preferat este sa investesti banii aceea i joc pentru a castiga mai mult (o firma , o casa etc. )
    Poti sa iti cumperi si case si sa inchiriezi casa altora contra cost.
    Fiecare este sclavul cuiva (referal) ceea ce inseamna ca trebuie sa platesti 10% din ce muncesti stapanului(se aplica doar la munca nu si la lupte).
    Puteti vedea si dupa ce va inregistrati pe pagina principala ultimele sume retrase. Si puteti observa sume de 50 - 100 -150 EUR deci eu zic ca e fain .



    Inregistrativa la :http://www.marketglory.com/strategygame/Phoenix30

    RăspundețiȘtergere
  8. www.autoesential.ro piese auto in rate

    RăspundețiȘtergere
  9. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Real Time Web Analytics